Don't let me go

Hatar morgonen, kommer aldrig upp!! Blir galen, men jag måste försöka så att dagarna bara flyger iväg. Skönast så. Idag vakna jag halv tio och kom till skolan halv elva, så hade jag bara lunch sen sluta jag, huhu känns ju lite sådär dock. Ikväll ska jag till min bästis Feyruz, vi ska deppa och äta lite god mat och bara snacka massa skit hähä!
Helgen har ju varit helt OK den med, festade med Jonna och dom i fredags hemma hos lowis, jättekul faktiskt! Och i lördags, vart det en impulsdricka. Jag och Maria skulle egentligen bara till Mc'donals och äta sen skulle vi hem och kolla film, men det blev så att vi kom till Buster och börja dricka halv 3 den natten. Kändes lite sådär dagen efter, hähä. Nu ska jag sätta in högtalarna och tvätta lite kläder och kanske städa i ordning på mitt rum.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0