Flyger fritt

Hejhopp gummisnopp!
Har inte haft tid att skriva här på ett tag, har inte tänkt på det. Så nå, va har hänt dom senaste dagarna? Fest i helgen vart det iallafall och så vart det skola igår. Har haft bra dagar iallafall. Haha, jag fastna i ett parkeringshus i Lördags, det var lite höjdpunkten på den dagen iallafall. Haha, ut kom jag sen efter att jag körde en james bond och rulla ut därifrån efter att några drog upp gallret, haha! Fyfan, jag lyckas med allt, jämt!
Idag gick jag inte till skolan för jag har inte sovit speciellt bra inatt, drömde sjukaste drömmen och sen har jag kännt mig ganska dålig. Kallsvettats och sånt skit, usch. Inte roligt, det skulle bara fattas och bli sjuk nu. Jaja, nu ska jag iallafall gå upp däruppe och kolla vad vi ska äta för gott här hemma idag, hihi.
PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0