In kommer ting

Nu sitter jag här med hårfärgen i håret, känns som att det kommer bli jävligt fläckigt. Känns ju lite sissådär, men det får jag stå ut med tills mitt hår mår bättre. Har liksom haft i två ultrablonderingar, blev lite till svintohår tillslut! Haha, så jag ska tvätta ur det om ungefär 5 minuter. Får hålla tummarna på att det blir jävligt bra nu, för har verkligen inte tid att hålla på med det här mer idag och vill ju inte gå ut som en jag vet inte vad. Så ikväll blir det till Katrin och fira henne, hon har ju blivit 18 bast nu, weeeeeeeey! Så skriver nog inte så mycket nu i helgen om någon bryr sig, för det verkar bli ganska fullt upp! Hihi.
Ha en trevlig helg allihoppa, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0