Jag gråter bara i regnet

Hej hopp gummisnopp!
Gick upp klockan kvart över 6 idag och duscha, tummen upp? Aa jag vet hihi.. Kom en halvtimme försent för att jag missade spårisen imorse och så var chuaffören så jävla seg, jävla stoppknappar som inte funkar på vissa spårvagnar alltså blir så jävla arg. Aspinsamt när man står där och ska trycka och så funkar det inte, ser ut som en jävla idiot som hoppar från knapp till knapp. Oh, blir så arg!!
Btw, har precis kommit hem från skolan nu, höll på och somna på spårvagnen.. Inte OK! Känns inte riktigt som att det här är min turdag idag.. Nu ska jag sätta igång med håret som jag skulle gjort igår egentligen, så det får bli idag istället. Huhu, skriver säkert ikväll eller nått om jag har ork! 
Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0