Kärlek vid sista ögonkastet

Hejsan hoppsan!
Idag gick jag upp kvart över 10 och följde med mor min och handla, fick en tonfisksallad till frukost och med mig massa nytt oxå, tack mamis! ♥ Efter det gick vi och hämta min lillebror i skolan, och det blev väll lite små-kaos. Men det löste sig tillslut =) Sen nu kom Kimmen till mig för ett tag sen, vi har sett film och nu kom jag på att jag skulle höra av mig till Tessan, jag gör det imorgon för jag antar att hon sover nu huhu :/ FÖRLÅT! Btw, så ska vi se en ny film nu snart, men den jävla gaylorden lägger sig och ska sova när jag är jättepigg!
Skola imorgon då, gött. Hoppas på att jag kommer upp imorgon, vilket jag typ aldrig gör.. Skriver mer imorgon
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0