Life goes on

Morsningkorsning! 
Nu sitter jag här i mitt rum, med MIN egna data. Fan va skönt det ska bli och rensa bort alla andras grejer i min egna dator.. Nu ska jag snart sätta igång med städning efter att ha lagat mat och sånt. Känner mig som en riktig hemmafru, men det känns skönt för det är ju trottsallt inte så långt kvar tills jag flyttar hemifrån nu. Fyller om 5 veckor och då blir det och börja söka direkt. Min kära syster kommer imorgon med gullungen Maylo, ska möta henne på tågstationen och hjälpa henne med allting så hon slipper göra allting själv. Hihi, ska bli så kul att ha henne här igen, min älsklings syster. Men om jag skulle ta tag i städningen nu och kanske byta lakan och bara chilla till musiken som jag har på, man kan ju inte städa utan musik. Helt omöjligt, hähä. 
PUSS PÅ ER ALLA

Nobody can go back and start a new beginning, 
but anyone can start today and make a new ending.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0