Nu tar vi det till nästa level

GOD KVÄLL/NATT!
Skrev innan idag att jag precis hade kommit hem från skolan om ja inte minns fel..? Efter det iallafall så drog jag och min mor till centrum och handla lite mer eftersom att vi inte fick med oss allting igår eller när det var vi handla, huhu.. Väl på centrum kom Henka och Oscar och tog en cigg lite medans jag vänta på min mor som handla lite där inne. När vi kom hem så åt vi och färgade håret, jag ser ut som en regnbåge i skallen just nu, så det blir nog ingen skola för mig imorgon om jag inte hittar något att ha för skallen. Haha, hjälp!! Nu sitter jag med Kim vi ska se film idag igen. Tessan var på besök oxå, haha hade saknat den slynan lite kände jag, hon gick nyss.. Det här blev ett stressigt inlägg, så vi hörs imorgon.
PUSS PÅ ER OCH GODNATT!

♥ Ge mig skäl att tro att min dröm kan bli sann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0