Vart jag än mig i världen vänder, står jag här med tomma händer

Idag har jag bara haft ont i magen och varit på möte, vakna aldelles för sent idag så jag kom inte till skolan, men nya tag på Torsdag eftersom att det är en skön studiedag imorgon. Igår hade jag trevligt som fan, för att jag träna ögonen ur mig igår med Feyruzpeyruz. Haha, vi gjorde en work out igår efter tacosen.  Vi gjorde en video till den, hihi mkt bra! Ska snart tanka en film tänkte jag, men vet inte riktigt vilken än ska sova tidigt för imorgon ska jag med min mor och lämna min lillebror och sen handla eftersom att det är studiedag så kanske man ska göra någon nytta, eller? Kanske ska träna imorgon med, med Henka och Oscar, om jag hinner vill säga.
Men nu, film sen sova! PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0