2012-01-26

--Jag bara älskar alla fina människor jag har runt mig.
-
Idag har jag legat i sängen klippt hela dagen, jag är så jävla seg om dagarna så jag inte ens reser mig från sängen. Har kollat Glee hela dagen, hihi. Dags och tanka lite mer avsnitt nu känner jag, det börjar gå undan.
Har kommit på att enda gångerna jag reser mig från min älskade säng är dom dagarna jag verkligen tar mig till skolan och Fredagar, Lördagar, Söndagar och Onsdagar. Måste bli ändring, måste bli lite mer aktiv!
Ska kolla Glee nu, Puss!!
-

Kommentarer
Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Uh, jag vet själv hur det är. Är sämst på att gå upp på morgonen -.-

Men nu måste jag för har börjat på ett projekt som heter Nya Spår, som jag måste gå på för att få pengar från försäkringskassan.. Tråkigt, men värt det. Sen är det ju enklast nu när det är sommar också. Vintrarna ligger jag typ i ide xD

2012-05-08 @ 10:50:51
URL: http://nnad.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0