Det är över nu

Hej hej..
Idag har jag varit på Hagaskolan i Caféterian sen kom jag hem och bara tog det lugnt, höll på och somna men det gjorde jag inte. Kände inte att det var en speciellt bra idé och göra det så jag gick in och tog mig ett bad, som jag inte gjort på hur länge som helst, tycker det är så tråkigt och bada det är så uttråkande. Men så la jag mig i min säng efter badet och kollade på Glee, det börjar arta sig lite nu men jag vet inte, känns inte riktigt som min typ av serie hihi. Men ska kolla några mer avsnitt, vill så gärna se Dawson's Creek, det är så jävla bra och vill så gärna se det från början, men hittar inte nånstans att tanka det blir galen!
-
Kände att det var dags och göra nått med familjen idag med, så jag tog mig min tid och kollade på systrar i jeans med min familj, men mamma gick iväg sen och min bror kollade runt på deras data så jag fick bli själv, det är tacken för att jag tar min tid hehe. Efter filmen kom Lina och tog en cigg med mig och under tiden hon var här så kom Matte och Albert! :) Trevligt sällskap fick jag mot slutet av kvällen iallafall.
-
Nu blir det väll och glo ett eller två avsnitt från Glee och sen sova, ska upp tidigt imörn! Måste ju lära mig det där med att hålla tider så, sleep tight folket! Peyz ♥

Kan du se till och bli frisk snart, love u ma friend!

Kommentarer
Postat av: Maria

fint...

2012-01-11 @ 20:19:27
URL: http://marialager.blogg.se/
Postat av: Anonym

2012-01-17 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0