Du är alltid i vägen

Jag orkar inte att du ska vara i vägen längre, låt mitt liv vara så blir jag nöjd!
-
Idag har jag bara sovit, jag vaknade kl 5 med Kim och vi låg och sjöng i en timme ungefär sen stack han hem och gjorde sig i ordning inför skolan och jag duschade och skulle med göra mig i ordning för skolan men så började jag kallsvettas och må illa. Tänkte direkt för mig själv att jag aldrig borde gått till Maria igår för jag trodde jag hade fått vinterkräksjukan och det är inget jag vill ha såhär till helgen! Men det blev bra efter lite sömn, fick ju bara sova i 2 timmar så jag hade nog bara magkatarr eller nått jag vet inte! :)
-
Nu ligger jag i sängen asmätt, har ätit nudlar och korv haha! Fast inte tillsammans alltså! Ligger och tänker på om jag kanske ska dra på bio med Matte men jag vet inte. Haha, aja.. Skriver sen, puss och kram! :*
-
Haha alla går dig bakom ryggen, känns rätt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0