Du tog mig upp till ytan när tiderna kändes svåra.

-
Tjingeling badring! :)
Har precis vaknat och ska göra mig något och äta och försöka komma på ett sätt så jag kan somna ikväll eftersom att jag börjar imorgon i Hagaskolans caféteria dessutom. Så ska försöka och klura lite på det!
-
Alltså, igår fick jag veta att Gossip Girl inte ska börja förens i vår, hur fan känns det? Jo det känns helt fel, så jag ska nog ta och tanka en ny serie om jag kan underhålla mig med så länge, men jag vet inte vilken jag ska tanka.. Får nog ta och klura på den med, jag har lite och välja emellan, vampire diares (stavning?), sons of anarchy, greys anatomy, eller kanske ska börja kolla på house? Ae jag vet inte, har svårt och bestämma mig.. Men vi får väll se. Nu ska jag äta, skriver sen ikväll
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0