Från kylan in i värmen

Det är rätt kallt ute endå, men det går fort tills sommaren kommer eller iallafall våren. Älskar när våren kommer för då vet man vad som väntas, jo sommaren hihi.
-
Kom nyss in efter att ha stått ute och rökt med Matte och Albert. Klockan ticka och det vart för kallt för att stå där ute så dom åkte hem och jag gick in hit. Ska snart duscha eftersom att ja känner mig ganska äcklig efter all städning och sådär. Så det ska jag göra och sen krypa ner i min nybäddade säng och kolla på film och äta salta pinnar. Mums, hade glömt bort att jag hade dom, köpte dom för nåra dar sen. Så nu ska dom allt bli uppätna. Men nu ska jag först komma på vilken låt Matte snackar om som han vill ha och sen hoppa in i duschen!
Skreiver imöra, Pöss på er..
Jag har tänkt på en sak btw, är det inte så att dansen på krogen och nattklubbar har ändrats ganska dramatiskt under alla år eller? När man ser på äldre filmer så var det mycket mer "kompis-stil" på dansen, nu är det för det mesta bara "kåta-upp" stil. Haha, kom på det när jag såg denna bild iallafall. Så hejdå!
-
Godnatt och sovgott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0