Love

Kärlek är inte att sova eller att ha sex tillsammans..
Kärlek är empati, omsorg, respekt, trohet, att sakna sin partner, ha en rädsla för att förlora den, tid för och med varandra. Tankar på den du älskar när ni inte är med varandra och de små kärleksfulla handlingarna varje dag.
Kärlek är någonting man måste vårda för att få behålla!
- Det är nått du inte har lärt dig..
-
Hej min kära blogg
Nu tänker jag bara skriva snabbt, men har varit hemma hela dagen och sen kom Albert, Henka och Oscar förbi och vi drog upp till Oscar och kolla på film. Mysigt, nu ska jag äta innan jag hungrar ihjäl och sen sova. Så jag kommer upp imorgon, PUSS
Imorgon/idag blir det och fira min käraste vän, THERESE SOM VART 19 I MÅNDAGS!
GRATTIS OCH PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0