Nyår

Hade en jättebra nyår med alla mina kära vänner. Vart lite mer än väntat med drickan, men det gick ändå!
Tack iallafall bästaste människor! ♥
-
Just nu sitter jag hos Fey och har jätteont i magen, har nog ätit för mycket nötter tror jag.. Eller så är det för att ja har ätit för mkt, vi åt ju på sibylla förut och precis innan det hade jag ätit pyttipanna. Ska snart röra mig hemmåt för att vara med min bästa chompis Mickael som gör mig på så bra humör, haha! Men nu ska jag nog sluta blogga, skriver mer ikv.
-
Tänk på alla som ställt upp för dig och vad alla har gjort för att du ska må bra, min respekt för dig är förlorad.

Kommentarer
Postat av: mammamia tuttafia

Nu tycker jag du ska lyfta ditt feta A...E o komma hemåt:) puss love you

2012-01-02 @ 23:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0