Nytt år, nya möjligheter

För det första är jag så irriterad, för jag tycker inte du förtjänar den här lyckan alls. Men tänker inte lägga ner min energi på det, för jag hoppas du förlorar på det iallafall.
-
För övrigt har jag haft en katastrof dag, började med att stressa till tandläkaren och spände tandställningen och fick en ny tid till och börja fixa underkäken, skönt till hösten sa han att jag skulle ta ut den. Hihi, skönt som bara den kan ja säga! Efter det tänkte jag och mamma att vi skulle göra ett bankomatkort till mig på Nordea och ta ut pengarna från den där checken man får från Csn varje månad när man inte har bankomatkort på Swedbank, men det gick ju inte ja va tvungen att ha personintyg eftersom att jag glömde mitt pass. Och så kände jag att jag inte orkade gå ner till skatteverket men mamma tvinga mig, så jag tog mig i kragen och gick ända ner till resecentrum där, så visa det sig att det hade flyttat, gissa om jag ville strypa min mamma? Jo, då låg det vid Arbetsförmedlingen.. Då stod vi där i 300 år och vänta och fick det tillslut och går och äter och mamma skämmer ut sig, HAHA fast det kankse man inte ska ta upp här. Haha. Efter maten gick allt som smort, så vart det en bra dag tillslut iallafall efter lite mat i magen.
-
Nu sitter jag hos Maria och ska hem och städa och kolla Sunes sommar snart. Är kissnödig, så skriver nog mer ikväll. Puss mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0