Strängnäsa

Hej hopp! Jag är just nu hos min kära syster i Strängnäs.. Vi har precis sovit en stund, vi var lite trötta efter gårdagen då vi hängde på BK och Tokmunken. Fick lite Discokänsla igår men det var roligt som fan, haha! Lärde känna lite nytt folk och så vidare. - Haha det är så roligt nu när min lilla Mallis börjat gå, han springer omkring hela tiden och dansar hela tiden haha! Nu sitter han och flörtar med syster min, haha han är för gullig. - Ikväll blir det inget mer än och kolla på film med chips och läsk och kanske en eller två cider. Ville egentligen till BK idag med för idag var det då allt folk skulle komma men eftersom att Manne skulle på firmafest så blev de inget för någon måste ju ta hand om lillisen hoho. Men nu ska jag sopa lite och gå ut och röka! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0