Trött idag

Hej bloggen!
Idag kom jag upp lite senare än vad jag skulle, men jag kom iväg till "praktiken" iallafall, bra Jonnah, var stolt över dig själv! :]
-
Nå direkt när jag kom hem så bytte jag om från dom där tighta jävla jeansen till mina myskläder eftersom att jag inte planerat att gå längre än utanför ytterdörren idag, så idag blir det slapp-dag & med tanke på att jag somna sent och gick upp tidigt så lär jag ju somna tidigt idag förhoppningsvis.. Brukar bli så att jag blir överpigg när mörkret faller, hehe inte kul! Men nu ska jag vänta in min chompis, skriver nog mer ikväll.
Puss och kram
-
Hade en bra Lördag kväll med den bästa Tessan som fick mig att nästan få hjärtinfarkt för att jag skulle ta ut en hund som hon var hundvakt åt. Ville smådö, men tack för en bra Lördag bästa du ♥
/ lite sent o säga kanske, men sånt som händer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0