Vår sista dans

Godmorgon/dag/middag?
Jag vaknade nyss, hehe sov bort hela dagen. Men de är sånt som händer, slapp bakisen iallafall den sov man ju bort. Men hade en sjukt bra kväll igår, som Karen säger: Kapten röd kåt har jag blivit. Menmen, han va tung iallafall.
-
Idag vet jag inte vad som händer, Maria och jag kanske skulle festa lite idag eller nått. Men vi får väll se va vi hittar, hihi. Nu ska jag äta lite och lyssna på musik och städa för ja kanske får främmande här ikväll :).
Skriver sen, puss!
-
Jag försöker strida mot känslan,
men den är rädd och den spelar ett spel nu.
Jag får för mig att jag kan va kvar men vet inte hur.
-
Men jag vet att jag döljer en sanning,
att väntan inte leder nånstans.
Jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0